Ko sem bila stara 12 let, sem skuhala svoje prvo samostojno kosilo. Ne, ni bil tri hodni meni 😋, le makaronflajš (kot rečemo po domače). Ker je moja mami vedno kuhala doma, pravo domačo hrano, pripravljala ozimnico (seveda je večino pridelala na domačem vrtu), sem verjetno ljubezen in veselje do kuhanja in vrtnarjenja pobrala kar po njej. Oči je bil njen pomočnik, ki ji je pomagal predvsem pri tehničnih izvedbah (hehehe, jaz ga tudi danes porabim za te zadeve 😉, mami pa je še vedno moj strokovovni mentor😍). Torej, že od najstniških let rada kuham, rada ustvarjam v kuhinji in tam se res sprostim. OK, priznam, da ko nimam časa, ko se mi mudi, tudi jaz ne kuham rada
Ker sem po poklicu učiteljica (razredni pouk in angleščina), se seveda s kuharijo, peko, vrtnarjenjem in ostalimi stvarmi ukvarjam v "prostem času". 

Leto 2018 se je začelo bolj klavrno, saj sem pristala na bolniški. Med tem, ko sem čakala na posege in izvide posameznih operacij in preiskav, pa sem si nekako morala zapolnit čas (ker samo ležati pač ni šlo). Da sem si misli zapolnila s pozitivnimi stvarmi, sem začela prebirati literaturo o naravnem kvasu (drožem, sourdough starter) in lahko rečem, da je bilo to zame novo odkritje, nova ljubezen - kruh in ostale dobrote iz naravnega kvasa, mojega Joškota.

Mi je pa to leto, kljub bolezni, prineslo toliko pozitivnega, toliko novih, pozitivnih ljudi v življenje, da za vse skupaj lahko rečem le, da je bilo to leto kljub vsemu top. In vse to skupaj je razlog, da sem želela ustvariti svoj blog.

Ko imam čas, surovine in mir, takrat grem v svojo kuhinjo in ustvarjam - ni vedno vse užitno, večino jedi pa vseeno pojemo.

Na svojem blogu želim objaviti različne jedi, ki so del našega vsakdana in upam, da koga navdušim za kuhanje in da kdo kaj skuha po mojih receptih. Vsaka povratna informacija in kritika je dobrodošla.

Let's get started! Pa začnimo!😉

Komentarji

Priljubljene objave